HONDA BF 2.3 hp

HONDA BF 2.3 hp


Moc 2,3 kM


Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5000-6000


Sterowanie Rumpel z obrotem o 360°


Waga *Najlżejszy model* 13,6 kg

NAJWIĘKSZA MOC W MAŁYM ROZMIARZE

Lubisz wymykać się na ryby? Wędkowanie na jeziorze? Często zmieniasz łowiska? Lubisz spędzać czas nad wodą? Nowy silnik Honda BF 2,3 DH na pewno spełni Twoje oczekiwania.

Łatwy, wręcz intuicyjny w obsłudze, kompaktowy, ultra-lekki. Ergonomiczne uchwyty ułatwiają przenoszenie go jedną ręką. Wskutek zastosowania nowoczesnej konstrukcji oraz wprowadzeniu wielu ulepszeń, silnik ten ma najlepszy stosunek mocy do masy w swojej klasie oraz zapewnia najniższe spalanie.

STEROWANIE BEZ ŻADNEGO WYSIŁKU

Nie zdejmując ręki z rumpla sterowego ustalasz kurs i regulujesz prędkość. Honda BF 2,3 to najmniejszy i jedyny z dostępnych na rynku silnik wyposażony w bieg neutralny, który załącza się automatycznie wraz z dodaniem gazu.

OSZCZĘDNE SPALANIE PALIWA

BF 2,3 jest wyposażony w zintegrowany zbiornik paliwa – powiększony w nowej wersji do 1,1l i może pracować ponad godzinę na pełnym gazie. A jeśli potrafisz obchodzić się z przepustnicą delikatnie – będziesz pływać na tym jednym zbiorniku ponad 2 godziny!

NAJLEPSZY WYBÓR

Chłodzony powietrzem silnik Honda BF 2,3 to najlepszy wybór napędu łódek, pontonów i łodzi żaglowych niewielkich rozmiarów – o optymalnej długości 2 – 6 m. Wyjątkowo odporny na skutki eksploatacji i dostosowany do pływania na wszystkich akwenach.

Pewien jego niezawodności , z poczuciem komfortu sterowania łódką możesz spokojnie oddawać się radości spędzania czasu na wodzie!

 

WYBIERZ MODEL SILNIKA:

HONDA BF 2.3 hp

Cylindry

OHV

Pojemność skokowa

57 cm3

Średnica x skok (mm)

45 x 36

Max. prędkość obrotowa (obr/min)

5.000 – 6.000

Moc max. KM

2,3

Chłodzenie

silnik powietrzem

kolumna wodą

Zasilanie

gaźnik

Zapłon

tranzystorowy

Rozruch

ręczny

Pojemność zbiornika paliwa

1,1 litra

Przełożenie

2.42

Ładowanie akumulatora

Wysokość pawęży (mm)a

S – 416 / L – 571

Ciężar (kg)

13,6 – 14,3

Podnoszenie i regulacja

ręczne