HONDA BF 40-50 hp

HONDA BF 40,520


Moc 40 hp, 50 hp


Max. prędkość obrotowa (obr/min) BF 50 (5.000 – 6.000)


Cylindry 2 cylindry OHV


 

 

NAJSZYBSZY I NAJBARDZIEJ EKONOMICZNY SILNIK TEJ MOCY

Szukasz silnika do pontonu lub łodzi o długości 4 – 5,5 m? Niezawodnego? Rozwijającego duże prędkości i długiej żywotności? To BF 50 lub BF 40 jest dla Ciebie. Dodatkowo, ta para jest wyjątkowo ekonomiczna w eksploatacji – Twój portfel praktycznie nie odczuje kosztów paliwa.

OSZCZĘDNOŚCI PALIWOWE

BF 50 i BF 40, punkt odniesienia dla całej klasy silników zaburtowych 50 kM,  powstały w 2008 roku i od tej pory cieszą się dużym zainteresowaniem „wodniaków”. To pierwsze silniki, które wyposażono w innowacyjne patenty Honda – system BLAST i ECO-mo.

Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w chwili  największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo,  wkracza do akcji  przy mniejszym zapotrzebowaniu na moc, np., gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością. Wówczas, nieobciążony silnik pracuje na bardzo ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zapotrzebowanie na paliwo. Sam się o tym przekonasz po całym dniu zabawy na wodzie.

WIELKA MOC I MOMENT OBROTOWY ZAKLĘTE W KOMPAKTOWYCH ROZMIARACH

BF 50 i BF 40 to najlżejsze silniki 4-suwowe tej mocy. Redukcja wagi wynika z 3-cylindrowej rzędowej konstrukcji. Zwiększenie mocy powoduje zaawansowany cyfrowy zapłon PGM-GI, który optymalizuje regulację poszczególnych czasów silnika zwiększając prędkość i komfort pracy przy jednoczesnym obniżeniu emisji spalin. PGM-GI, optymalizując dawkę paliwa i powietrza,  eliminuje też szarpanie, co ułatwia holowanie ciężarów. Tak więc, niezależnie od rodzaju Twojej łodzi, każde pchnięcie manetki gazu to czysta frajda!

NIEZAWODNY START PRZY KAŻDEJ POGODZIE

Kluczem niezawodnego startu jest rozrusznik elektryczny. Cyfrowy zapłon, hemisferyczne komory spalania, specjalny tłumik szmerów ssania, systemy BLAST, ECO-mo, PGM-FI  i PGM-GI oraz wiele innych rozwiązań powodują, że Twoja łódź z BF 50 lub BF 40 płynie bez wysiłku. Wersje z rumplem mają długi uchwyt i łatwo dostępne elementy sterujące , które zapewniają jeszcze większy komfort i kontrolę nad łodzią.

WYBIERZ MODEL SILNIKA:

HONDA BF 40HONDA BF 50

Cylindry

3 / OHC / rzędowy

6 zaworów

Pojemność skokowa

808 cm3

Średnica x skok (mm)

70 x 70

Max. prędkość obrotowa (obr/min)

5.000 – 6.000

Moc max. KM

40

Chłodzenie

wodne

Zasilanie

PGM-FI

Zapłon

PGM-IG

Rozruch

elektryczny

Pojemność zbiornika paliwa

25 litrów

Przełożenie

2.08

Moc alternatora

22 A

Ładowanie akumulatora

17 A

Standard NMEA 2000a

tak

Wysokość pawęży (mm)a

L – 521

Ciężar (kg)

110

Podnoszenie i regulacja

Power Trim & Tilt

Cylindry

3 / OHC / rzędowy

6 zaworów

Pojemność skokowa

808 cm3

Średnica x skok (mm)

70 x 70

Max. prędkość obrotowa (obr/min)

5.500 – 6.000

Moc max. KM

50

Chłodzenie

wodne

Zasilanie

PGM-FI

Zapłon

PGM-IG

Rozruch

elektryczny

Pojemność zbiornika paliwa

25 litrów

Przełożenie

2.08

Moc alternatora

22 A

Ładowanie akumulatora

17 A

Standard NMEA 2000a

tak

Wysokość pawęży (mm)a

L – 521

Ciężar (kg)

110

Podnoszenie i regulacja

Power Trim & Tilt