HONDA BF 80 – 100 hp

HONDA BF 80, 100 


Moc 80 hp, 100 hp


Max. prędkość obrotowa (obr/min) BF 100 (5.000 – 6.300)


Cylindry 4 / OHC / rzędowy 16 zaworów V-TEC


 

 

MISTRZOWSKA KOMBINACJA

Wraz z silnikami Honda BF 100 i BF 80, klasa silników zaburtowych średniej mocy wpłynęła na wody nowych innowacji. Ich konstrukcja wysoko zawiesiła poprzeczkę zaawansowania technicznego. Obydwa modele łączą lekką i kompaktową konstrukcję z wieloma nowoczesnymi rozwiązaniami w japońskiej jakości. Mistrzowska kombinacja BF 100 i BF 80 oznacza najlepsze osiągi maksymalne, najlepsze przyspieszenie i elastyczność w całym zakresie obrotów wraz z bardzo niskie zużycie paliwa.

NOWE WZORCE PRZYSPIESZENIA

BF 100 i BF 80 wyposażone są przede wszystkim w unikalną i rewolucyjną technologię BLAST®, opatentowaną przez Honda technologię ECOmo i  wielopunktowy sekwencyjny programowany wtrysk paliwa PGM-FI. Rozwiązania te w konsekwencji umożliwiają zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika w zakresie niskich obrotów, przy których łódź wchodzi w ślizg i rozpędza się do prędkości maksymalnej oraz uzyskanie wysokiej  wydajność spalania wpływającej na znaczne obniżenie zużycia paliwa przy zapewnieniu  niskiego poziomu emisji spalin.

BF 100 dodatkowo jest wyposażony w system VTEC® czyli zmienne fazy rozrządu i układ Lift Electronic Control zapewniające przyspieszenie w całym zakresie obrotów silnika oraz błyskawiczne uzyskanie mocy w każdej chwili.

ŁATWE STEROWANIE W TROLLINGU

Praktyczna dogodność dla wędkarzy i sterników manewrujących w ciasnych portach. W  BF 100 i BF 80 zainstalowano regulator sterowania podczas trollingu, który umożliwia precyzyjne, skokowe ustawienie niskiej prędkości do 50 obr./min.

ŁĄCZNOŚĆ NA POKŁADZIE

Chcesz na bieżąco znać parametry silnika? Chcesz podłączyć GPS, nawigacje, echosondy? Z BF 100 i BF 80 to wszystko jest możliwe, ponieważ silniki te są skonstruowane zgodnie ze standardem NEMEA 2000® zapewniającym sprawną łączność z innymi urządzeniami pokładowymi.

W łodzi z silnikiem BF 100 lub BF 80 poczujesz się jak w samochodzie najwyższej światowej klasy. Życzymy udanej wyprawy!

WYBIERZ MODEL SILNIKA:

HONDA BF 80HONDA BF 100

Cylindry

4 / OHC / rzędowy

16 zaworów

Pojemność skokowa

1.496 cm3

Średnica x skok (mm)

73 x 89,5

Max. prędkość obrotowa (obr/min)

5.500 – 6.000

Moc max. KM

80

Chłodzenie

wodne

Zasilanie

PGM-FI

Zapłon

PGM-IG

Rozruch

elektryczny

Pojemność zbiornika paliwa

Przełożenie

2.33

Moc alternatora

44 A

Ładowanie akumulatora

35 A

Standard NMEA 2000a

tak

Wysokość pawęży (mm)a

L – 537 / X – 664

Ciężar (kg)

165 / 171

Podnoszenie i regulacja

Power Trim & Tilt

Cylindry

4 / OHC / rzędowy

16 zaworów V-TEC

Pojemność skokowa

1.496 cm3

Średnica x skok (mm)

73 x 89,5

Max. prędkość obrotowa (obr/min)

5.500 – 6.300

Moc max. KM

100

Chłodzenie

wodne

Zasilanie

PGM-FI

Zapłon

PGM-IG

Rozruch

elektryczny

Pojemność zbiornika paliwa

Przełożenie

2.33

Moc alternatora

44 A

Ładowanie akumulatora

35 A

Standard NMEA 2000a

tak

Wysokość pawęży (mm)a

L – 537 / X – 664

Ciężar (kg)

166 / 172

Podnoszenie i regulacja

Power Trim & Tilt