FourStroke: 15-20 hp

FourStroke 15 hp, 20 hp 


Typ silnika 2 w rzędzie


Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5700-6200


Sterowanie Remote, Tiller


Waga *Najlżejszy model* 45 kg


Osiągi

Niska waga i niesamowity moment obrotowy w nowych 20 i 15 konnych czterosuwowych silnikach pozwalają na zaoferowanie najlepszego w swojej klasie przyspieszenie i prędkości maksymalnej. Te nowoczesne silniki zaburtowe są łatwe w instalacji i obsłudze, a elektroniczny wtrysk paliwa zapewnia niezawodny rozruch i natychmiastową reakcję przepustnicy przy każdej pogodzie. Najniższe przenoszone na rumpel drgania w tej klasie zapewniają jeszcze lepsze wrażenia z pływania.

Niezawodny i trwały

Proces przygotowania materiału przed malowaniem został opracowany przez firmę Mercury specjalnie z myślą o słonej wodzie, zapewniając długotrwałą ochronę odlewów aluminiowych i jest istotną cechą wpływającą na wyjątkową odporność na korozję nowych silników EFI o mocy 20 i 15 KM. Specjalny stop aluminium o niskiej zawartości miedzi ogranicza proces korozji, dzięki czemu Twój silnik jest zawsze sprawny i wydajny; wszystkie, wyjątkowe, opracowane specjalnie do zastosowań marine stopy Aluminium Mercury zapewniają najlepszą na rynku ochronę przed korozją.

Łatwo i przyjemnie

Innowacyjny rumpel w nowych silników zaburtowych o mocy 20 KM i 15 KM wytycza nowy standard w zakresie sterowania przenośnymi silnikami zaburtowymi. Czegoś takiego jeszcze dotąd nie było. Cechy wpływające na wyjątkowy komfort pływania to:

  • Pozioma regulacja kąta ustawienia rumpla zapewnia niebywałą wygodę i łatwą obsługę dzięki możliwości sterowania zarówno lewą jak i prawą ręką. Rumpel można regulować w prawo lub w lewo w zakresie do 18% w każdą stronę. Steruj z łatwością bez względu na to, gdzie siedzisz.

  • Podobnie, manetkę gazu można ustawić w ten sposób, że niezależnie czy siedzisz z lewej czy prawej strony obrót odbywał się w dół, Intuicyjnie tak jak w motocyklu.

  • Pływanie jest również łatwiejsze dzięki pionowej regulacji kąta wychylenia rumpla, który można ustawić szybko i bez narzędzi.

  • Sprężyna powrotna manetki gazu powoduje automatyczne zamknięcie przepustnicy po zwolnieniu uchwytu. Przycisk stop znajduje się na końcu manetki gazu, co umożliwia szybki i łatwy dostęp.

  • Możliwe jest również łatwe zablokowanie rumpla w pozycji pionowej. Jest to bardzo przydatna funkcja, szczególnie podczas wędkowania i transportu, gdy silnik nie pracuje.

  • Istnieje również możliwość zablokowania przepustnicy, manetki gazu, co pozwala na utrzymanie żądanej prędkości podczas pływania. Służy do tego duże ergonomiczne pokrętło umieszczone blisko manetki gazu.

INNOWACYJNY RUMPEL

  • Dźwignia zmiany biegów

  • Przycisk stop w manetce gazu

  • Blokada manetki gazu w celu utrzymania stałej prędkości (troling)

  • Przycisk Power Tilt, regulacji zanurzenia silnika, zamontowany na rumplu blisko manetki gazu

  • Prawie 4 cm dłuższy od poprzedniego rumpla

  • Pionowa blokada rumpla 73 i 45 stopni ułatwia dostęp oraz pływanie z maksymalną prędkością

  • Rumpel ma regulowany wychył (do 18 stopni) na prawą i lewą burtę, co umożliwia instalację po obu stronach pawęży

 

 

WYBIERZ MODEL SILNIKA:

FourStroke 15FourStroke 20

HP / kW

15 / 11.0

Typ silnika

2 w rzędzie

Pojemność skokowa

20.3 / 333

Max. prędkość obrotowa (obr/min)

5700-6200

System zasilania paliwem

2 zawory na cylinder, pojedynczy

Alternator A/W

12 amp / 145 watt

Rekomendowane paliwo

Bezołowiowa 95

Rekomendowany olej

Mercury FourStroke Oil 10W-30

System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika

Niskie ciśnienie oleju
Nadmierne obroty

Rozruch

Electric
Ręczny

Sterowanie

Remote
Rumpel

Długość kolumny

15″ / 381 mm
20″ / 508 mm

Waga *Najlżejszy model*

45 kg

Klasyfikacja CARB Star

3

Średnica i skok

2.40 x 2.24″ / 61 x 57 mm

Zapłon

CDI z elektronicznym zapłonem

System paliwowy

Gaźnikowy

System chłodzenia

Chłodzony wodą, z termostatem

Biegi

F-N-R

Obudowa przekładni

Standard

System trymowania

Power Tilt

Pozycje trymu

6

System wydechowy

Przez śrubę

Pływanie po płytkiej wodzie

Tak

Zakres trymowania dla wód płytkich (stopnie)

16

Standardowy niezależny zbiornik paliwa

6.6 / 25

Kolor

Phantom Black




HP / kW

20 / 14.7

Typ silnika

2 w rzędzie

Pojemność skokowa

20.3 / 333

Max. prędkość obrotowa (obr/min)

5700-6200

System zasilania paliwem

2 zawory na cylinder, pojedynczy

Alternator A/W

12 amp / 145 watt

Rekomendowane paliwo

Bezołowiowa 95

Rekomendowany olej

Mercury FourStroke Oil 10W-30

System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika

Niskie ciśnienie oleju

Nadmierne obroty

Rozruch

Electric

Ręczny

Sterowanie

Remote

Rumpel

Długość kolumny

15″ / 381 mm

20″ / 508 mm

Przełożenie

2.15:1

Waga *Najlżejszy model*

45 kg

Klasyfikacja CARB Star

3

Średnica i skok

2.40 x 2.24″ / 61 x 57 mm

Zapłon

CDI z elektronicznym zapłonem

System paliwowy

Gaźnikowy

System chłodzenia

Chłodzony wodą, z termostatem

Biegi

F-N-R

Obudowa przekładni

Standard

System trymowania

Power Tilt

Pozycje trymu

6

System wydechowy

Przez śrubę

Pływanie po płytkiej wodzie

Tak

Zakres trymowania dla wód płytkich (stopnie)

16

Standardowy niezależny zbiornik paliwa

6.6 / 25

Kolor

Phantom Black