Jet: 200 hp OptiMax® Sport Jet

Jet: 200 hp OptiMax® Sport Jet


Typ silnika  V6


Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5150 – 5650


Waga *Najlżejszy model* 166 kg


Twój najlepszy kumpel na wodzie

Mercury SportJet wykorzystuje wielokrotnie nagradzaną rozwiązania techniczne. Szybkie uruchomienie turn- key. Działa bez kopcenia. Niskie zużycie paliwa i duża mocy silnika. Dostosuj swój silnik strugowodny indywidualnie do swojego doświadczenia. Mercury pozwoli Ci pływać po zarośniętych obszarach oraz skalistych dnach rzeki. Mniej uszkodzeń to mniej napraw w pocie a to równa się więcej zabawy na wodzie.

Zalety silników strugowodnych

Woda jest doprowadzana do urządzenia poprzez kratkę wlotową wirnikiem, który jest napędzany bezpośrednio z wału silnika bez przekładni. Woda jest następnie przepychana pod wysokim ciśnieniem przez dyszę wylotową, tworząc ciąg napędzający łódź do przodu. Aby poruszać się na wstecznym, zastawka podnosi się do pozycji nad wylotem kierując strumień ciśnienia w przeciwnym kierunku.

Zasilanie SportJet

Mercury® SportJet® do napędu wykorzystuje 200 konny V6 Direct Fuel Injection (DFI) silnik OptiMax z systemem szybkiego uruchomienia turn-key, nie kopci, znakomita wyniki spalania i wielka moc. Mercury SportJet posiada samoodpływowy system chłodzenia co ułatwia jego konserwację.

Płyń tam gdzie inni nie mogą

Mercury SportJet® jest idealnym rozwiązaniem, aby uzyskać pełną moc na płyciźnie. Zaprojektowany z myślą o niezrównanej manewrowości. Brak śruby. Brak płetwy ochronnej śruby. Brak możliwości uszkodzenia spodziny o podwodne przeszkodach. Bezpieczne plywanie na akwenach do których inne łodzie nie mogą się nawet zbliżyć. Dzięki dużej różnorodności oferowanych mocy, silnik strugowodny może zabrać Cię dużo dalej niż w zaciszne miejsca wędkarskie. Narty wodne, tubing i wakeboard ? nie ma problemu. Dżety te mogą robić wszystko. Mieszanka mocy, prostoty i zabawy.

 

WYBIERZ MODEL SILNIKA:

Jet: 200 hp OptiMax® Sport Jet

 

HP / kW

200 / 147

Typ silnika

V6

Pojemność skokowa

2.5

Max. prędkość obrotowa (obr/min)

5150 – 5650

Rekomendowane paliwo

Bezołowiowa 95

Alternator

A/W60 amp / 756 watt (Belt-Driven)

System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika

Niskie napięcie akumulatora

Niski poziom oleju

Niskie ciśnienie wody

Oil system failure

Nadmierne obroty

Przegrzanie

Awaria czujnika

SmartCraft Engine Guardian

Woda w paliwie

Współpracuje z systemem SmartCrafta

Tak

Rozruch

Sterowany Komputerowo, elektryczny z funkcją

automatycznego zapłonu i rozruch elektryczny (turn-key)

Przełożenie

1.25:1

Waga *Najlżejszy model*

166 kg

Średnica i skok

3.50 x 2.65″ / 89 x 67 mm

Zapłon

PCM Digital Inductive

System paliwowy

2 stopniowy, bezpośredni wtrysk paliwa

System chłodzenia

Samoodpływowe

Biegi

F-N-R duży uciąg , podwójną dysza wylotowa

Obudowa przekładni

Jet Drive

System trymowania

Regulowana płyta

System wydechowy

Przelotowy rygiel z dwoma tłumikami

Kolor

Phantom Black

Flush system

tak

Pump type

Mieszany dopływ / wysoka ilość

Impeller diameter

7.25″ x 184 mm

Impeller type

4 progresywne ostrza ze stali nierdzewnej