OPTIMAX® & PRO XS™ OptiMax 3.0L 200-250 hp

OPTIMAX® & PRO XS™
OptiMax 3.0L 200-250 hp


Typ silnika  V6


Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5000-5750


Sterowanie Kompatybilne z Big Tiller, Dwa cięgna, mechaniczny, hydrauliczne wspomaganie kierownicy (steru)


Waga *Najlżejszy model* 229 kg


Opływowa obudowa przekładni

Przekładnie napędowe silników OptiMax zostały zaprojektowane tak by zmniejszyć opór hydrodynamiczny w zakresie wysokich prędkości. Opatentowany przez nas czołowy pobór wody gwarantuje właściwe chłodzenie silnika w każdym zakresie prędkości płynięcia. Wzmocnione koła zębate i elementy przekładni to ponadprzeciętna wytrzymałość.

Mocny i wydajny

Przeciętnie OptiMax Pro XS zużywa o 14 % mniej paliwa od konkurencyjnego 4-suwowego silnika tej samej mocy. Bezpośredni wtrysk paliwa zapewnia jednolitość mieszanki paliwowo powietrznej, a odpowiednio ukształtowne tłoki poprawiają proces spalania. Więcej mocy, mniej paliwa. Mniejsza emisja zanieczyszczeń. Czyż nie o to nam chodzi?!

Prędkość / Osiągi

Organki wykonane z włókien węglowych zwiększają moc I moment obrotowy dla świetnych przyśpieszeń I prędkości maksymalnych podczas gdy specjalnie zaprojektowany wydech i głowice cylindrowe zwiększają moc i osiągi.

Duży Rumpel

Wyposażenie opcjonalne silnika Mercury w duży rumpel jest coraz częściej spotykane w otwartych łodziach pontonowych, RIB -ach i łodziach laminatowych ? wszędzie tam gdzie dłuższa dźwignia z wygodnie umiejscowionym przyciskiem trymowania zapewnia łatwe i bezpieczne sterowanie bez użycia dużej siły. Pasjonaci wędkarstwa doceniają opcję trollingu, która umożliwia precyzyjne dostosowanie prędkości łodzi do wartości, przy których ryby biorą najlepiej.

WYBIERZ MODEL SILNIKA:

OptiMax® & Pro XS™: OptiMax 3.0L 200OptiMax® & Pro XS™: OptiMax 3.0L 250

HP / kW

200 / 147

Typ silnika

V6

Pojemność skokowa

3.0

Max. prędkość obrotowa (obr/min)

5000-5700

Alternator A/W

60 amp / 756 watt

Rekomendowane paliwo

Bezołowiowa 95

Rekomendowany olej

Mercury OptiMax

DFI Outboard Oil

System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika

Niski poziom oleju

Nadmierne obroty

Przegrzanie

SmartCraft Engine Guardian

Współpracuje z systemem SmartCrafta

Tak

Rozruch

Electric (turn-key)

Controlsa

Remote Mechanical

Sterowanie

Kompatybilne z Big Tiller

Dwa cięgna, mechaniczny

hydrauliczne wspomaganie kierownicy (steru)

Długość kolumny

25″ / 635 mm

Przełożenie

1.75:1

Waga *Najlżejszy model*

229 kg

Klasyfikacja CARB Star

3

Średnica i skok

3.63 x 3.00″ / 92 x 76 mm

Zapłon

PCM Digital Inductive

System paliwowy

2 stopniowy, bezpośredni wtrysk paliwa

System chłodzenia

Chłodzony wodą, z termostatem i kontrolowany ciśnieniowo

Biegi

F-N-R

Obudowa przekładni

Stanard

System trymowania

Power Trim

System wydechowy

Przez śrubę

Zakres trymowania dla wód płytkich (stopnie)

20

Lewe obroty

dostępny

Kolor

Phantom Black



HP / kW

250 / 184

Typ silnika

V6

Pojemność skokowa

3.0

Max. prędkość obrotowa (obr/min)

5000-5700

System zasilania paliwem

2 stopniowy, bezpośredni wtrysk paliwa

Alternator A/W

60 amp / 756 watt(Belt-Driven)

Rekomendowane paliwo

Bezołowiowa 95

Rekomendowany olej

Mercury OptiMax

DFI Outboard Oil

System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika

Niski poziom oleju

Nadmierne obroty

Przegrzanie

SmartCraft Engine Guardian

Współpracuje z systemem SmartCrafta

Tak

Rozruch

Electric

Controlsa

Remote Mechanical

Sterowanie

Kompatybilne z Big Tiller

Dwa cięgna, mechaniczny

hydrauliczne wspomaganie kierownicy (steru)

Długość kolumny

20″ / 508 mm

25″ / 635 mm

30″ / 762 mm

Przełożenie

1.75:1

Waga *Najlżejszy model*

229 kg

Klasyfikacja CARB Star

3

Biegi

F-N-R

Obudowa przekładni

Stanard

System trymowania

Power Trim

System wydechowy

Przez śrubę

Zakres trymowania dla wód płytkich (stopnie)

20

Lewe obroty

dostępny

Kolor

Phantom Black