E-TEC 135 – 150

EVINRUDE E-TEC 135 – 150


Typ silnika V4 60° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim


Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5500-6000


Sterowanie Mechaniczne


SILNIKI E-TEC 135 H.O. – 150 hp

 

Unikalna technologia bezpośredniego wtrysku paliwa wyznacza nowy standard osiągów silników zaburtowych w zakresie momentu obrotowego, zużycia paliwa i emisji spalin.

NAJLEPSZY STOSUNEK MOCY DO MASY, PRZEKŁADAJĄCY SIĘ NA ŁATWIEJSZĄ OBSŁUGĘ, WIĘKSZE PRZYSPIESZENIE, WYŻSZĄ PRĘDKOŚĆ ORAZ WIĘKSZĄ SKUTECZNOŚĆ.

WYBIERZ MODEL SILNIKA:

E-TEC 135 H.O.E-TEC 150 hp

 

Rodzaj silnika:

V4 60° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

105,4 (1726) 1,7 l

Przełożenie
(długość kolumny)

2,00:1 (20 cali), 2,25:1 (25 cali)

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5500-6000 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalne (opcjonalny rumpel)


 

Rodzaj silnika:

V4 60° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

105,4 (1726) 1,7 l

Przełożenie
(długość kolumny)

2,00:1 (20 cali), 2,25:1 (25 cali)

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5500-6000 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalne (opcjonalny rumpel)