E-TEC 15

EVINRUDE E-TEC 15 H.O


Typ silnika  2-cylindrowy


Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5000-5500


Sterowanie Mechaniczne


E-TEC

 

Unikalna technologia bezpośredniego wtrysku paliwa wyznacza nowy standard osiągów silników zaburtowych w zakresie momentu obrotowego, zużycia paliwa i emisji spalin.

JEDYNY SILNIK POMOCNICZY Z BEZPOŚREDNIM WTRYSKIEM PALIWA.

 

WYBIERZ MODEL SILNIKA:

E-TEC 15 H.O.

 

Rodzaj silnika:

Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

2,992 x 2,5 (76 x 64)

Pojemność skokowa

35,2 (577)

Przełożenie
(długość kolumny)

2,15:1

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5000-5500 obr./min

Rozruch

Elektryczny i linka

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

56 A (całkowite) | 15 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalne lub rumpel