E-TEC-2 150 – 200

EVINRUDE E-TEC G2 150 – 200


Typ silnika V6 60° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim


Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5300-6000


Sterowanie Mechaniczne / cyfrowe ICON EST (opcja) Mech. lub cyfrowe ICON EST


SILNIKI E-TEC G2 150 hp – 200 hp

 

Inżynierowie projektując silniki Evinrude E-TEC G2 zapoczątkowali nową erę w silnikach zaburtowych

NAJMOCNIEJSZY, NAJBARDZIEJ EKONOMICZNY I NAJCZYSTSZY SPALINOWY SILNIK ZABURTOWY TERAZ DOSTĘPNY W WERSJACH OD 150 HP DO 200 HP. SETKI KOMBINACJI KOLORYSTYCZNYCH DO WYBORU.

WYBIERZ MODEL SILNIKA:

E-TEC G2 150 hpE-TEC G2 150 H.O.E-TEC G2 175 hp.E-TEC G2 200 hp

 





Rodzaj silnika:

V6 60° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

158,2 (2589) 2,6 l

Przełożenie
(długość kolumny)

1,86:1 (20 cali), 1,85:1 (25 cali)

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5300-6000 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Mechaniczne / cyfrowe ICON EST (opcja) Mech. lub cyfrowe ICON EST

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalny

Rodzaj silnika:

V6 60° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

158,2 (2589) 2,6 l

Przełożenie
(długość kolumny)

1,86:1 (20 cali), 1,85:1 (25 cali)

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5300-6000 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Mechaniczne / cyfrowe ICON EST (opcja) Mech. lub cyfrowe ICON EST

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalny

Rodzaj silnika:

V6 66° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,386 x 3,100 (86 x 78,7)

Pojemność skokowa

167 (2744) 2,7 l

Przełożenie
(długość kolumny)

2,17:1

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5000-6000 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Zintegrowany elektroniczny układ zmiany biegów i sterowania przepustnicą

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto) | 14 A (na biegu jałowym)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zintegrowany zdalny układ kierowniczy | Dynamiczne wspomaganie kierowania

Rodzaj silnika:

V6 66° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,386 x 3,100 (86 x 78,7)

Pojemność skokowa

167 (2744) 2,7 l

Przełożenie
(długość kolumny)

2,17:1

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5000-6000 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Zintegrowany elektroniczny układ zmiany biegów i sterowania przepustnicą

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto) | 14 A (na biegu jałowym)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zintegrowany zdalny układ kierowniczy | Dynamiczne wspomaganie kierowania