E-TEC-2 200 – 300

EVINRUDE E-TEC 2 150 – 200


Typ silnika V6 74° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim


Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5400-6000


Sterowanie Zintegrowany elektroniczny układ zmiany biegów i sterowania przepustnicą


SILNIKI E-TEC G2 200 H.O. – 300 hp

 

Inżynierowie projektując silniki Evinrude E-TEC G2 zapoczątkowali nową erę w silnikach zaburtowych

MODEL TEN CHARAKTERYZUJE SIĘ NAJWYŻSZYM MOMENTEM OBROTOWYM, NAJBARDZIEJ EKONOMICZNĄ EKSPLOATACJĄ I NAJNIŻSZĄ EMISJĄ SPALIN W SWOJEJ KLASIE.

WYBIERZ MODEL SILNIKA:

E-TEC G2 200 H.O.E-TEC G2 225 hpE-TEC G2 225 H.O.E-TEC G2 250 hpE-TEC G2 250 H.O.E-TEC G2 300 hp

 

Rodzaj silnika:

V6 74° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,854 x 3,000 (98 x 76)

Pojemność skokowa

210 (3441) 3,4 l

Przełożenie
(długość kolumny)

1,85:1

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5400-6000 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Zintegrowany elektroniczny układ zmiany biegów i sterowania przepustnicą

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto) | 14 A (na biegu jałowym)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zintegrowany zdalny układ kierowniczy | Dynamiczne wspomaganie kierowania


 

Rodzaj silnika:

V6 74° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,854 x 3,000 (98 x 76)

Pojemność skokowa

210 (3441) 3,4 l

Przełożenie
(długość kolumny)

1,85:1

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5400-6000 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Zintegrowany elektroniczny układ zmiany biegów i sterowania przepustnicą

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto) | 14 A (na biegu jałowym)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zintegrowany zdalny układ kierowniczy | Dynamiczne wspomaganie kierowania


 

Rodzaj silnika:

V6 74° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,854 x 3,000 (98 x 76)

Pojemność skokowa

210 (3441) 3,4 l

Przełożenie
(długość kolumny)

1,85:1

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5400-6000 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Zintegrowany elektroniczny układ zmiany biegów i sterowania przepustnicą

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto) | 14 A (na biegu jałowym)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zintegrowany zdalny układ kierowniczy | Dynamiczne wspomaganie kierowania


 

Rodzaj silnika:

V6 74° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,854 x 3,000 (98 x 76)

Pojemność skokowa

210 (3441) 3,4 l

Przełożenie
(długość kolumny)

1,85:1

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5400-6000 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Zintegrowany elektroniczny układ zmiany biegów i sterowania przepustnicą

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto) | 14 A (na biegu jałowym)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zintegrowany zdalny układ kierowniczy | Dynamiczne wspomaganie kierowania


 

Rodzaj silnika:

V6 74° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,854 x 3,000 (98 x 76)

Pojemność skokowa

210 (3441) 3,4 l

Przełożenie
(długość kolumny)

1,85:1

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5400-6000 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Zintegrowany elektroniczny układ zmiany biegów i sterowania przepustnicą

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto) | 14 A (na biegu jałowym)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zintegrowany zdalny układ kierowniczy | Dynamiczne wspomaganie kierowania


 

Rodzaj silnika:

V6 74° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,854 x 3,000 (98 x 76)

Pojemność skokowa

210 (3441) 3,4 l

Przełożenie
(długość kolumny)

1,85:1

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5400-6000 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Zintegrowany elektroniczny układ zmiany biegów i sterowania przepustnicą

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto) | 14 A (na biegu jałowym)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zintegrowany zdalny układ kierowniczy | Dynamiczne wspomaganie kierowania