E-TEC 25 – 60

EVINRUDE E-TEC 25 – 60 hp


Typ silnika  Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim


Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5500-6000


Sterowanie Mechaniczne


SILNIKI E-TEC

 

Unikalna technologia bezpośredniego wtrysku paliwa wyznacza nowy standard osiągów silników zaburtowych w zakresie momentu obrotowego, zużycia paliwa i emisji spalin.

LEKKI, WYTRZYMAŁY I EKOLOGICZNY. NIEWIELKA MOC, ALE WYSOKIE NATĘŻENIE WYTWARZANEGO PRĄDU.

WYBIERZ MODEL SILNIKA:

E-TEC 25 hpE-TEC 30 hpE-TEC 40 hpE-TEC 50 hpE-TEC 60 hpE-TEC 60 H.O.

 

Rodzaj silnika:

Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

2,992 x 2,5 (76 x 64)

Pojemność skokowa

35,2 (577)

Przełożenie
(długość kolumny)

2,15:1

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5500-6000 obr./min

Rozruch

Elektryczny lub linka

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

56 A (całkowite) / 15 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalne lub rumpel


Rodzaj silnika:

Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

2,992 x 2,5 (76 x 64)

Pojemność skokowa

35,2 (577)

Przełożenie
(długość kolumny)

2,15:1

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5500-6000 obr./min

Rozruch

Elektryczny lub linka

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

56 A (całkowite) / 15 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalne lub rumpel


 

Rodzaj silnika:

Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

52,7 (863)

Przełożenie
(długość kolumny)

2,90:1

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5500-6000 obr./min

Rozruch

Elektryczny lub linka (tylko 40)

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

81 A (całkowite) / 25 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalne (opcjonalny rumpel)


 

Rodzaj silnika:

Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

52,7 (863)

Przełożenie
(długość kolumny)

2,90:1

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5500-6000 obr./min

Rozruch

Elektryczny lub linka (tylko 40)

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

81 A (całkowite) / 25 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalne (opcjonalny rumpel)


 

Rodzaj silnika:

Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

52,7 (863)

Przełożenie
(długość kolumny)

2,90:1

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5500-6000 obr./min

Rozruch

Elektryczny lub linka (tylko 40)

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

81 A (całkowite) / 25 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalne (opcjonalny rumpel)


 

Rodzaj silnika:

Rzędowy 3-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

79,1 (1295) 1,3L

Przełożenie
(długość kolumny)

2,00:1 (20 cali) , 2,25:1 (25 cali), 2,36:1 (20 cali i 25 cali)

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5000-5500 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

81 A (całkowite) / 25 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalne (opcjonalny rumpel)