E-TEC 75 – 115

EVINRUDE E-TEC 75 – 115 


Typ silnika Rzędowy 3-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim


Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5000-5500


Sterowanie Mechaniczne


SILNIKI E-TEC 75 hp – 115 hp

 

Unikalna technologia bezpośredniego wtrysku paliwa wyznacza nowy standard osiągów silników zaburtowych w zakresie momentu obrotowego, zużycia paliwa i emisji spalin.

ŚWIETNY WYBÓR ZARÓWNO POD WZGLĘDEM UŻYTECZNOŚCI, JAK I OSIĄGÓW.

 

WYBIERZ MODEL SILNIKA:

E-TEC 75 hpE-TEC 90 hpE-TEC 90 H.O.E-TEC 115 hpE-TEC 115 H.O.

 

Rodzaj silnika:

Rzędowy 3-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

79,1 (1295) 1,3L

Przełożenie
(długość kolumny)

2,00:1 (20 cali), 2,25:1 (25 cali)

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5000-5500 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

81 A (całkowite) | 25 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalne (opcjonalny rumpel)


 

Rodzaj silnika:

Rzędowy 3-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

79,1 (1295) 1,3L

Przełożenie
(długość kolumny)

2,00:1 (20 cali), 2,25:1 (25 cali)

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5000-5500 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

81 A (całkowite) | 25 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalne (opcjonalny rumpel)


 

Rodzaj silnika:

V4 60° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

105,4 (1726) 1,7 l

Przełożenie
(długość kolumny)

2,00:1 (20 cali), 2,25:1 (25 cali)

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5500-6000 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalne (opcjonalny rumpel)


 


 

Rodzaj silnika:

V4 60° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

105,4 (1726) 1,7 l

Przełożenie
(długość kolumny)

2,00:1 (20 cali), 2,25:1 (25 cali)

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5500-6000 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalne (opcjonalny rumpel)