E-TEC JET SERIES

EVINRUDE E-TEC JET SERIES


Typ silnika Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim


Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5500-6000


Sterowanie Mechaniczne


E-TEC JET SERIES

 

Najlżejsze silniki zaburtowe w swojej klasie. Dostępne w wersjach 40 HP, 60 HP oraz 105 HP.

SPRAWDZĄ SIĘ NAWET NA NAJPŁYTSZYCH WODACH.

WYBIERZ MODEL SILNIKA:

E-TEC JET 40 hpE-TEC JET 60 hpE-TEC JET 105 hp

 

Rodzaj silnika:

Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

52,7 (863)

Przełożenie
(długość kolumny)

Przełożenie (długość kolumny): N.D.

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5500-6000 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

81 A (całkowite) | 25 A (netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalne, zdalne (opcjonalny rumpel)


 

Rodzaj silnika:

Rzędowy 3-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

79,1 (1295) 1,3L

Przełożenie
(długość kolumny)

Przełożenie (długość kolumny): N.D.

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5000-5500 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

81 A (całkowite) | 25 A (netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalne (opcjonalny rumpel)


 

Rodzaj silnika:

V6 60° E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

158,2 (2592) 2,6 l

Przełożenie
(długość kolumny)

Przełożenie (długość kolumny): N.D.

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5300-6000 obr./min

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

133 A (całkowite) | 50 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Zdalne, zdalne (opcjonalny rumpel)