Multi Fuel Evinrude

EVINRUDE MULTI-FUEL


Typ silnika Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim


Max. prędkość obrotowa (obr/min) 5500-6000


Sterowanie Mechaniczne


SILNIKI MULTI-FUEL

Zaprojektowane specjalnie dla służb mundurowych

WYBIERZ MODEL SILNIKA:

Evinrude 30 hpEvinrude 55 hp

Rodzaj silnika:

Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

52,7 (863) 1,3L

Przełożenie
(długość kolumny)

Przełożenie (długość kolumny): 2,67:1

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5500-6000 obr./min

Rozruch

Linka

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

81 A (całkowite) | 25 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Rumpel

Rodzaj silnika:

Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim

Średnica cylindra x skok tłoka:

3,601 x 2,588 (91 x 66)

Pojemność skokowa

52,7 (863)

Przełożenie
(długość kolumny)

Przełożenie (długość kolumny): 2,67:1

Zakres obrotów
przy pełnym otwarciu przepustnicy

5500-6000 obr./min

Rozruch

Linka

Sterowanie

Mechaniczne

Zasilanie paliwem

Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach

Natężenie prądu alternatora

81 A (całkowite) | 25 A (prąd ładowania netto)

Układ kierowniczy zabezpieczenia silnika

Rumpel