Stalowe

 
 
 
 

SRT3

-ŚREDNICA 9,5″;
-SKOK 9-13″
-ŚRUBA PRAWOSKRĘTNA
-3 ŁOPATKI
-UMIARKOWANY KĄT NATARCIA
-WIĘKSZA POWIERZCHNIA ŁOPATEK NIŻ W MODELU SWA
-ZALECANA DO SILNIKÓW O WIĘKSZEJ MOCY (POWYŻEJ 20KM, 4-SUW)
-POWIERZCHNIA ŁOPATEK POLEROWANA

 

ILB3

-ŚREDNICA 10″;
-SKOK 11″ LUB 13″
-ŚRUBA PRAWOSKRĘTNA
-3 ŁOPATKI
-ODPOWIEDNIA DLA GŁĘBIEJ ZANURZONYCH SILNIKÓW
-MOŻE DZIAŁAĆ NIEPRAWIDŁOWO PODCZAS WYSTĄPIENIA ZJAWISKA KAWITACJI
-POWIERZCHNIA ŁOPATEK POLEROWANA

 
 

REB3

-ŚREDNICA 10,25″;
-SKOK 11-17″
-ŚRUBA PRAWOSKRĘTNA
-3 ŁOPATKI MISECZKOWATE
-PRZEZ PRODUCENTA DEDYKOWANA DO SILNIKÓW MERCURY I SUZUKI
-POWIERZCHNIA ŁOPATEK POLEROWANA

 
 
 

SCB4

-ŚREDNICA 10,375″;
-SKOK 10-17″
-ŚRUBA PRAWOSKRĘTNA
-4 ŁOPATKI
-ZALECANA DO PONTONÓW I JEDNOSTEK Z PŁASKIM DNEM KADŁUBÓW
-POWIERZCHNIA ŁOPATEK POLEROWANA

 
 

PTR3

-ŚREDNICA 13,5″;
-SKOK 15-23″
-ŚRUBA PRAWO- I LEWOSKRĘTNA
-3 ŁOPATKI
-DUŻY KĄT NATARCIA
-UZYSKUJEMY EFEKT PODNOSZENIA ŁODZI I WEJŚCIA Z ŚLIZG CO SKUTKUJE ZMNIEJSZENIEM PRĘDKOŚCI

 
 
 

ELE3

-ŚREDNICA ULEGA ZMIANIE WRAZ Z ROZSTAWEM;
-SKOK 15″, 17″, 19″, 21″
-ŚRUBA PRAWOSKRĘTNA
-3 ŁOPATKI
-EKSTREMALNE OSIĄGI PRZY WIĘKSZYCH OBROTACH SILNIKA
-POWIERZCHNIA ŁOPATEK POLEROWANA

PTC4

-ŚREDNICA 14,25″;
-SKOK 14-23″
-ŚRUBA PRAWO- I LEWOSKRĘTNA
-4 ŁOPATKI
-WYTRZYMAŁĄ POWIERZCHNIA ŁOPATEK
-LEPSZY EFEKT PODNOSZENIA OD MODELU PTC3
-POWIERZCHNIA ŁOPATEK POLEROWANA

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

SWA4

-ŚREDNICA 9,25″;;
-SKOK 9-11″
-4 ŁOPATKI
-ŚRUBA PRAWOSKRĘTNA
-UNIWERSALNA
-LEPIEJ POKONUJE ZAKRĘTY
-STEROWANIE ŁATWIEJSZE NIŻ W SWA3
-POWIERZCHNIA ŁOPATEK POLEROWANA

 
 
 

SLC3

-ŚREDNICA 10,25″;
-SKOK 11″ LUB 13″
-3 ŁOPATKI
-ŚRUBA PRAWOSKRĘTNA
-ODPOWIEDNIA DLA GŁĘBIEJ ZANURZONYCH SILNIKÓW
-MOŻE DZIAŁAĆ NIEPRAWIDŁOWO PODCZAS WYSTĄPIENIA ZJAWISKA KAWITACJI

 
 

SCA3

-ŚREDNICA 11″;
-SKOK 13″ LUB 15″
-3 ŁOPATKI
-ŚRUBA PRAWOSKRĘTNA
-ZWIĘKSZENIE ŚREDNICY UMOŻLIWIA PRACĘ PRZY WIĘKSZEJ MOCY, DO STOSOWANIA W WIĘKSZYCH JEDNOSTKACH

 
 

OST3

-ŚREDNICA ULEGA ZMIANIE WRAZ Z ROZTAWEM;
-SKOK 15-21″
-3 ŁOPATKI
-ŚRUBA PRAWOSKRĘTNA
-UMIARKOWANY KĄT NATARCIA
-ŚRUBA POLEROWANA

 
 
 

PTR4

-ŚREDNICA 13,5″;
-SKOK 11″ LUB 13″
-ŚRUBA PRAWOSKRĘTNA
-4 ŁOPATKI
-DUŻY KĄT NATARCIA
UZYSKUJEMY EFEKT PODNOSZENIA ŁODZI I SZYBSZE WEJŚCIA W ŚLIZG, ZA CZYM IDZIE ZMNIEJSZENIE PRĘDKOŚCI
-POWIERZCHNIA ŁOPATEK POLEROWANA

 
 

PTC3

-ŚREDNICA 14,25″;
-SKOK 14-23″
-ŚRUBA PRAWO- I LEWOSKRĘTNA
-3 ŁOPATKI
-WYTRZYMAŁĄ POWIERZCHNIA ŁOPATEK
-DOSKONAŁA DO ZASTOSOWANIA W RÓŻNYCH WARUNKACH
-POWIERZCHNIA ŁOPATEK POLEROWANA

 
 

Kawasaki | Jetski | Suzuki Marine | Mercury | Evinrude | Johnson | Yamaha | Seadoo | Polaris

serwis skuterów wodnych | naprawa skuterów wodnych | części do skuterów wodnych | naprawa silników do łodzi | serwis silników do łodzi